www.maxicep02.blogspot.com teknoloji haber Portalı 2013 WİNDOWS 7 FORMAT ATMA RESİMLİ ANLATIM - Teknoloji Haber Portalı 2013

1. Adım:
Windows 7 kurmaya başlamadan önce her zaman ilk yapacağımız ilk adım bilgisayarı CDden başlatmamız gerektiğidir.
Bunun için yapmamız gereken bilgisayarı açtığımız gibi F2 veya DELETE tuşlarını kullanarak BIOS ayarları kısmına girmektir.
 

2. Adım:
BIOS ayarlarına girdikten sonra BOOT ayarlarını bulmalıyız ve buradan CD okuyucumuzu 1. sıraya getirmemiz gerekir. Bunuda eksi (-) ve (+) tuşlarını kullanarak gerçekleştirebiliriz. Bazı bilgisayarda bu farklı olabilir. Bunu anlamak için ayarlar ekranında sağa veya alt kısma dayalı ayarladan Change'i bulup anlayabiliriz.
Ayarladıktan sonra F10 tuşunu basıp kaydedip çıkıyoruz.
3. Adım:
Cdmizi taktıktan sonra Press any key to boot from CD or DVD gördüğümüz anda klavyeden herhangi bir tuşa basıyoruz. Artık Windows 7 kurulumu başladı.
4. Adım:
Gerekli ön yüklemeleri yaptıktan sonra Windows 7 kurulum ekranı karşımıza gelecektir.
5. Adım:
Lisans koşullarını kabul et kutucuğunu işaretleyip ileri diyoruz.
6. Adım:
Özel (Gelişmiş) seçeneğini tıklıyoruz.
7. Adım:
Karşımızda disk bölümleri geliyor.
-- Eğer diskimiz yeniyse diskimizi seçip yeni tuşuna basıp diskimizi bölümlere ayırabiliriz.
-- Eğer diski tamemen silmek farklı boyutlarda bölümler oluşturmak amacında isek tüm bölümleri tek tek seçip sil diyoruz disk tek parçada toplanınca yeni bölümler oluşturabiliriz.
-- Eğer diskte sadece bir bölümü sileceksek ; sileceğimiz bölümü seçip biçimlendirebiliriz.
8. Adım:
Disk bölümlerini ayarladıktan sonra windows kuracağımız bölümü seçip ileri diyoruz. Artık windows kurulumu başladı.
9. Adım:
Kurulum esnasında 2 defa bilgisayarınız yeniden başlayacaktır.
10. Adım:
Kullanıcı adımızı ve bilgisayar adını oluşturup ileri diyoruz.
11. Adım:
Bu adımda parola oluşturabilirsiniz yada ileri deyip atlayabilirsiniz.
12. Adım:
Önerilen ayarları kullanabilir yada daha sonra karar verebilirsiniz.
13. Adım:
Tarih ve saatide ayarladıktan sonra ileri diyoruz ve tüm ayarlarımız tamamlandı artık bilgisayar son defa yeniden başlatacak kurulum sona erecektir.Windows 7'niz artık hazır ...

0 yorum :

Yorum Gönder

Reklam içeren yorumlar kesinlikle yayımlanmayacaktır

 
Teknoloji Haber Portalı 2013 © 2013. All Rights Reserved. Powered by Blogger
Top