www.maxicep02.blogspot.com teknoloji haber Portalı 2013 Merhaba blog yazmaya nasıl başladım ? - Teknoloji Haber Portalı 2013

Merhaba. Az sonra okuyacaklarınız bir blogcunun hazin dolu blog yazmaya başlama hikayesi olup şimdiden çekirdeklerinizi hazırlamanızı öneriyorum. Çünkü böyle hikaye dizilerde bile yok. Sürükleyici ve bir o kadar da etkileyici bir hikaye. Yıllardır kendime sakladım bu hikayeyi ama 7 güzeller güzeli blogcunun beni mimlemesi ile sizlerle paylaşma kararı verdim. Bir an kendimi "demir prens ve 7 güzeller"
masalında sandım, sonra geçti. Beni bu zorlu blog yolunda hiç yalnız bırakmayan uzatmalı sevgilime de buradan sevgilerimi iletiyorum. İyi ki
varsın canım!!1 Kıskananlar anten taksın öhömm!

Blogculuk hikayem aslında doğumumla birlikte başlıyor. Yıllardan 1984 (hala gencim) aylardan Mart ben dünyaya gelmişim. Dünya için büyük bir adım gerçekten. Ben doğduğumda doktor bey (harbiden büyük adam) demiş ki, "bu çocukta ışık var gelecekte çok büyük blogcu olacak". Tabii o zaman blog diye bir şey yok bizimkiler anlamamış ne dediğini doktorun. Yıllar sonra ben babamın karşısına geçip, "buba ben blog yazıyomm" dediğimde babam gel evlat seninle biraz konuşalım diye bana bir bir anlattı bu hikayeyi. Geleceği görmek böyle bir şey sanırım. Anlayacağınız blogcu olunmaz doğulur!!!

Genetik kodlarıma işlenmiş olan blog olayına yıllardan 2008'de başladım tam anlamıyla. O zamanlar Türkiye'de değilim. Böyle eğitimsel amaçlarla çıktığım yolda orada burada sürtüyordum. Okuldaki sarışın bir güzeli bir şeyler yazarken görmemle değişti tüm hayatım. Kıza sormadım ne bu diye utandım ama araştırdım. Uzun uzuuuunnn araştırmalarım sonucu yazdığı şeyin bir blog olduğunu öğrendim ve o an gözlerimde beliren ışıltı geceyi aydınlattı resmen...

Düşündüm ki galiba bu bloglarda hep böyle güzel sarışınlar var hep onlar yazıyor. Böyle deli bir ortam. Rüyalarıma bile girdi. Blog yazıyorsun her yer sarışın kız kamera falan açıyorlar sonra her gün birinde parti falan var. Ne günlerdi... (O günden beri rüya görmüyorum kotamı doldurdum) Sonra ben de yazayım, rızkım neyse ben de alırım diye düşündüm. Bu düşünce doğrultusunda blog açmaya karar verdim. Hemen de açtım, benden daha fazla mahrum kalmasın sarışın blogcu kızlar değil mi? Ne kadar da düşünceliyim. Keşke tüm erkekler benim kadar düşünceli ve kadın ruhundan anlasa ama nerede ara ki bulasın!! Özellikle bloglardaki erkekler. Blogcu kızlar her şeyin iyisini hak ediyor zaten. Erkekler kendine çeki düzen versin. Neyse efenim, polemiğe girmek istemiyorum!!1

Yazmaya başladım ve sarışınları beklemeye koyuldum. Baktım onların beni bulacağı yok o zaman ben onları bulurum fikriyle blog blog gezmeye başladım. Epey bir mesai harcadım buna gerçekten. Ama bu mesaimin karşılığını aldım fazlasıyla. Bir çok blog tanıdım. Sarışın ararken esmer buldum bazen kumral buldum. Sonra onlardan sıkıldım biraz kızıllara baktım falan. Ama sarışın malesef. Bu konuda büyük açık var gerçekten. Bu konuya eğilmek gerek!!

Neredeyse 3,5 senede bir arpa kadar yol ilerleyemedim bu amaçta. Zaten yıllar önce de terkeyledim bu yolu. Ben değil sarışınlar kaybetti! Ama bu arama-tarama sürecinde gerçekten çok güzel insanlarla karşılaştım hem güzel yazıyorlardı hem de çok iyilerdi. Örnek vermeye gerek var mı bilmiyorum ama onlar kendilerin çok iyi biliyor. BlogMania köşemizde yer alan değerli arkadaşlar bunlardan bazıları. Ama yine de bir sarışın bulsam ne kaadar iyi olacaktı :/

Böyle hüzün dolu bir hikaye benim hikayem gördüünüz gibi. Yürek kaldırmaz. Ama ben unuttum kabime gömdüm ulvi amaçlarımı ve kendimi yüce Türk blog camiasına verdim. Canım feda bu yolda. Yurtta blog cihanda blog!!

0 yorum :

Yorum Gönder

Reklam içeren yorumlar kesinlikle yayımlanmayacaktır

 
Teknoloji Haber Portalı 2013 © 2013. All Rights Reserved. Powered by Blogger
Top