www.maxicep02.blogspot.com teknoloji haber Portalı 2013 Google Adsense Onay Sorunu - Teknoloji Haber Portalı 2013

Merhaba arkadaşlar çoğu kişi adsense onaylamada sorun yaşıyor ben blog sitesi açmama rağmen onay alabilmiş değilim içerikler tam özgü yazı yazıyorum ama onay alamıyorum şuanda onay için başvurdum 2 ile 3
saat arası başvuru sonuçları geliyor ama nafile negatif sonuç şimdi içerikleri artırıyorum belki onay alırım ve
kazanmaya başlarım ama adsense ile ilgili kötü bilgiler almaya başladım ama her zaman kazanıcam diye başlarsan sonuç alamaya bilirsiniz.Sizlerde dikkatli olun belki bilirsiniz google amca çok sinirlidir yakalarsa öper yani banlar.Sitelere reklamlarınızın linklerini verip tıklatmaya çalışmayın eğer böyle kolay kazanmaya çalışırsanız google hesabınızın banlanabilir.

0 yorum :

Yorum Gönder

Reklam içeren yorumlar kesinlikle yayımlanmayacaktır

 
Teknoloji Haber Portalı 2013 © 2013. All Rights Reserved. Powered by Blogger
Top