www.maxicep02.blogspot.com teknoloji haber Portalı 2013 Blogger Logo Eklemek - Blogunuzun Bir Logosu Olsun - Teknoloji Haber Portalı 2013

blogger logo siteleriMerhaba arkadaşlar. Kısa bir aradan sonra tekrar blogumun başına geldim ve sizlere blogger Logo eklemek için neler gerekli bunların hepsini anlatmak istiyorum. Öncelikle Blogger'da logo eklemeksanıldığı kadar zor bir iş değil aynı şekilde blogunuza logo yapmak 'ta o kadar zor bir iş değil. Evet belki yeni bir webmaster'e en zor gelen sorunlardan biride blogger logo eklemek  ve kendi kendine bloguna bir logo yapmak olabilir. Eğer sizde yeni 




bir webmaster'seniz gerçekten bilmenizi istiyorumki sizi çok iyi anlıyorum. Bende ilk blogumu kurduğumda neredeyse 1 hatta 2 gün boyunca sadece blogun logo'su ile uğraşmıştım.Ve bazı arkadaşlarımızdan gelen sol üst köşeye nasıl resim - logo eklerim, sorularına toplu bir cevap vermek istedim ve Blogger Logo Eklemek - Blogunuzun Bir Logosu Olsun adlı makaleyi yazmaya karar verdim. Şimdi aşağıda yazdıklarımı çok dikkatli okumanızı istiyorum.

Blogunuza Logo Eklemek için: Öncelikle blogger'imize giriş yapıyoruz.Sonra yerleşim kısmına tıklıyoruz ve açılan sayfada sol üst köşede üst bilgi - blogunuzun adı yazan kutunun üzerindeki düzenle yazısına tıklıyoruz. Ve son olarak blogumuza eklemek istediğimiz resmin url adresini kutu içerisinde yazan http:// yazan yere yapıştırıyoruz. aşağıda 1 tane nokta işaretli yuvarlak kutular var onlardanda başlık ve tanım yerine olan seçeneği işaretleyerek kaydediyoruz. Evet blogunuza böylece resim eklemiş oldunuz.

Blog'a logo yapmak için: Blogger logo'su yapmak için birçok program ve online siteler mevcut.Özellikle photoshop logo yapmak için gerçekten birebir. Yalnız photoshop'ta logo yaparken çok fazla dikkat etmeniz gereken fonksiyon var vede photoshop öğrenmeniz gerekiyor. Ayrıca logo programları genellikle lisanslı olduğu için ben tavsiye etmiyorum. İnternete logo yazdığınızda milyonlarca logo yapma sitesi çıkıyor ben sizin için en iyi olanlardan ve benimde eskiden kullandığım bir online logo sitesini sizinle paylaşmak istiyorum.

Online Logo yapmak için: http://cooltext.com

0 yorum :

Yorum Gönder

Reklam içeren yorumlar kesinlikle yayımlanmayacaktır

 
Teknoloji Haber Portalı 2013 © 2013. All Rights Reserved. Powered by Blogger
Top