www.maxicep02.blogspot.com teknoloji haber Portalı 2013 Bir Daha Okulun Kantininden Tost Alanı... - Teknoloji Haber Portalı 2013

Yaklaşık 2 hafta önce (11.04.2013) beden dersinden çıktık hepimiz açız ne yiyeceğimizi düşünüyoruz arkadaş tost alam dedi almaz olaydım.

Tostları aldık yiye yiye sınıfa gittik derken tostlar bitti zaten. Okuldan çıktım eve gittim çok pis uyku bastı yatıp uyuyum dedim. Uykudan bi kalkdığımda ortalık kararmış heryeri blur görüyom acayip bi olay olmuştu. Birde bacağıma kramp girmez mi, hass*ktir dedim kendi kendime. Bacağı zar zor düzelttim sonra da midem bulanmaya başladı gideyimde bi istifra edeyim dedim ve herşey o zaman başladı. Ayağa kalktım ama nasıl gidiyom ondan haberim yok, kapıdan çıktım gözlerim kararıyo dedim ben banyoya kadar gidemicem en iyisi geri döneyim dedim. Antrenin yarısına kadar gittim sonra geri dönüş yaptım ve benim birden bacaklar kesildi sonra ne olduğunu bilmiyorum zaten. Uyandığımda yerde yatıyodum. Annemle abim başıma gelmişler kolonya sürüyolar koklatıyorlar biraz ayıldım ben 'ne oldu bana' diyom. İyicene ayıldıktan sonra boynum ağrıyordu hâla. Annemde olayın şokunu atlatamamış bir şekilde bana bakıyordu. :D İlkide hastenelik iş çıkmadı :)


0 yorum :

Yorum Gönder

Reklam içeren yorumlar kesinlikle yayımlanmayacaktır

 
Teknoloji Haber Portalı 2013 © 2013. All Rights Reserved. Powered by Blogger
Top